Anotimpuri

Usor, usor..pas cu pas…am sa public aici cam toate creatiile mele 🙂 ..sau mai bine zis..cate putin din toate creatiile mele 😛 . Am ales acum sa fie o poezie scrisa acum ceva vreme, Anotimpuri!

Anotimpuri,

Am luat fiinta pe pamant,
Avand in trup
Un singur gand,
Purtat in lume,
Dus de vant.

Sa te iubesc
Ingerul meu,
Sa te visez,
Sa simt mereu,
Cum inima din tine
Bate mereu, numai in mine,
Cum sufletul meu
Este purtat, de tine,
In trup,
In gand,
Si in iubire.

Cum toata viata pe pamant,
Tresare-n mine
Incet purtand,
Tot ce inseamna sa traiesti,
Gandesti,
Visezi,
Si…
Sa iubesti,
Dragostea-i o parte din noi.

Oriunde ai fi,

Daca va ploua
Vreau sa stii,
Daca va fi soare
Vei simtii,
Daca va bate vantul
Vei avea in gand,
Daca vei vedea pamant,
Daca cerul
Iti va arata mii de stele,
Daca apele
Iti vor arata soarele iesind din ele,
Atunci…
Atunci vei stii,
Vei gandii,
Si vei simtii…
Cat de mult, noi, ne iubim.

by Alin Sebastian Oancea

Posted on 20 aprilie 2011, in Adunate. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. baai, nu stiam ca esti poet! bravo 😀

    Apreciază

Lasă un comentariu