Confuz….. Tu..??..cum ai alege?

Asa cum am scris si aseara pe pagina personala de facebook, „confuz”, e cuvantul care ma caracterizeaza, in momentul asta, dintr-un anumit punct de vedere. Eu..si cei care ma cunosc foarte bine…nu credeam ca o sa ajung  intr-un moment ca asta. Nu credeam ca o sa ajung sa zic „frate..nu stiu ce sa fac!…nu stiu ce sa aleg!”.

Urmatorul cuvant care ma caracterizeaza dupa „confuz” e…”alegere”. Sunt confuz pentru ca nu stiu ce sa aleg… E , poate ca, una din cele mai grele tipuri de alegeri. Nu tre’ sa imi aleg ce masina sa imi iau, ce culoare, ce dotari…nu trebuie sa imi aleg ce haine sa port, ce fel de activitate sa fac sau ceva de genu asta. E o alegere ce ma leaga de 2 parti…poate cele mai importante din viata unui om.

Am de facut asta: „a alege cu sufletul/inima” sau „a alege cu capul/mintea

Tu..??..cum ai alege?

Posted on 9 octombrie 2011, in Adunate. Bookmark the permalink. 12 comentarii.

  1. ti-am zis eu ceva…de timp!

    Apreciază

  2. Adriana Macovei

    Alege cu mintea, inima are tendinta sa te indemne la alegeri gresite pentru tine si viata ta. Fii rational! Inima da cele mai proaste sfaturi

    Apreciază

  3. Adriana Macovei

    omfg, omfg, omfg:)))

    Apreciază

  4. Cu inima pentru prezent si cu mintea pentru viitor. Acum vezi ce conteaza mai mult pentru tine.

    Apreciază

  5. e o tema ce nu doar pe tine te atinge. Inteleg ce simti 🙂
    http://simplu-iupi.blogspot.com/2011/10/war-of-head-vs-heart-2.html

    Apreciază

Lasă un comentariu