Intelepciune…my song

Dupa cum v-am promis..in seara asta am sa postez inca una din creatiile ce imi poarta semnatura ;))

Wisdom – By A.

Posted on 21 aprilie 2011, in Adunate. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. creativitate, sensibilitate, liniste, caldura…toate imbinate perfect intr-un minut si 50 de secunde. Asteptam urmatoarele creatii!! 🙂

    Apreciază

  2. si eu astept…sa le mai urc pe youtube! ;))

    Apreciază

  3. nu mi-am imaginat niciodata ca se poate sa ascult o melodie la infinit fara sa reusesc sa iau mana de pe mouse pt a fi pregatita sa dau replay…nu am crezut niciodata ca o melodie ti se poate mula atat de bine pe suflet..ca ti se poate vorbi fara cuvinte…dar se pare ca nu trebuie sa spui chiar niciodata..niciodata…
    in sinea mea, mereu am admirat tot ceea ce este frumos…de data asta ma simt nevoita sa o declar in fel si chip si chiar sa pun temelia piedestalului despre care am pomenit odata..
    nu am suficiente cuvinte la indemana sa descriu lucrurile minunate ce povestesc despre melodia asta si despre cele in genul ei..insa ce pot face este sa tac, sa apas ,cu degetul deja pregatit, replay…si sa savurez in continuare.

    nu vreau neaparat sa te laud sau sa te magulesc, Alin(desi se cam impune asta)…insa simt nevoia sa multumesc pt postarea asta…in momentul de fata, pt mine chiar a fost..citez..”pe post de unguent” 🙂
    Apreciez sincer…si apas…replay…

    Apreciază

Lasă un comentariu